Нужда от помощ? Свържете се с нас

0895 51 00 55
0Кошница

Вашата кошница е празна.

Продуктът е успешно добавен във Вашата количка.

Съвети за отличен сън

Поради факта, че прекарваме 1/3 от живота си в леглото, matraci.bg ви дават възможност да изберете здравословно и иновативно решение за вашия сън, което да ви помогне да станете по-продуктивни, с повишено внимание и пълни с енергия през целия ден! 

Линията продукти която предлагаме е позната с напредналите технологични решения предложени на разумна цена и майсторска изработка, която гарантира поддръжка и максимален комфорт за тялото, като релаксира мускулите и нервната система, подпомагайки сърдечната дейност, за да се чувствате енергични и подмладени.

 

Как да изберем матрак ?


При избор на матрак винаги разчитайте на себе си и личното усещане за комфорт. В тази област, едва ли някой може да ви даде съвет, който да е достатъчно добър за него и за вас едновременно. Вашето тяло и вашето усещане за комфорт са строго индивидуални. За някои хора, най-комфортната основа е латекса, други не понасят миризмата му. За някои пяната е твърде затопляща, други харесват чувството на всеобгръщаща прегръдка, но не харесват масажиращото усещане на профилираните повърхности, търсени от трети. Както виждате, универсална формула няма. Не се стеснявайте да питате ако имате нужда от консултация. Все пак 1/3 от деня ви ще бъде в това легло, заслужавате да изберете най-доброто.


Нашите съвети за отличен сън 


  • Температурата: Изключително здравословно е да се спи на хладно, около 18 градуса през зимата и 26 градуса през лятото, за температурния пояс, в който се намира България. Иайте предвид, че големите температурни разлики също не са препоръчителни. Туристите значт, че когато спите навън, в палатката 5 градуса не са голям проблем. Не се страхувайте от хладния въздух !

  • Вода: Обливането с вода преди и след сън е колкото приятно, толкова и здравословно. Изчиства остатъците от натрупаното напрежение и ви влива свежест и спокойствие. Тялото ви е 70% вода и обича съприкосновението с нея. Пийте повече от 2л дневно.

  • Водата е здраве!

  • Обстановка: Разчистете спалнята си от всички излишни вещи. Умът отпочива най-добре, когато е в приятна обстановка. Избягвайте поставянето на телевизори, уредби и други електрически уреди в спалнята и около леглото си. Вместо филм или предаване, опитайте да се приспите с хубава книга.

  • Церемония: Създайте си церемония преди лягане. Чаша чай, прегръдка, разходка, хладен душ, книга. Умът обича церемониите, регулярно повтарящи се действия, те го успокояват и му дават чувство на сигурност. Обича също красотата, бавното движение и позитивното обкръжение.

 

 

Колко важен е здравословният сън ?


Здравословният сън ви помага да се съсредоточавате лесно и да се чуствате добре през целия ден, вместо да бъдете нервен, превъзбуден и разсеян.

Според проучване, най-голямата полза, която имаме от съня е, че той ни помага да отхвърлим натрупаното количество "ментален отпадък" от предишния ден. Учените обясняват, че нервните връзки в мозъка се увеличават в следствие на стреса и работата през деня, а се свиват нощем, в опит да предпазят мозъка от безполезната вече информация. Не на последно място, добрият сън разхубавява и подобрява имунитета на тялото.