Нужда от помощ? Свържете се с нас

0895 51 00 55
0Кошница

Вашата кошница е празна.

Продуктът е успешно добавен във Вашата количка.

Какво ни е необходимо за спокоен сън

„Сънят лекува!“  Това не са поредните бабини дивотий, а доказан факт. Това е времето,огато организмът ни „ презарежда бетерийте“ и възстановява вътрешното равновесие. Затова е важно да съхраняваме организма си, дарявайки го със спокоен и пълноценен сън. Всички знаем, че сънят подмладява и дава енергия,  а недоспиването застарява, води ди повишена тревожност, депресия,  повишава стреса , риска от инфарк, влушава сексуалния живот и какво ли още не. Затова е важно да се наспиваме.Ето как да го направим в няколко лесни стъпки:
   

Ето как да го направим в няколко лесни стъпки:

  1. Лягайте си ранно и по едно и също време. Сънят от 22:00 до 24:00 часа е най-полезен и най-пълноценен. Тогава сме под въздействоето на алфа вълните, които ни осигуряват най-дълбокия и спокое сън. След  12-14 часа работа, на организма му е нужна почивка за възстановяване и зареждане за следващия ден.
  2. Не преяждайте вечер. От голямо значение за съня е  каква храна приемате вечер. Тя не трябва да бъде такава, която дразни стомашно-чревния тракт: люти чушки, кисело, мазно и всичко, което би могло да раздразни стомаха ви и да забави метаболизма ви.
  3. Сменете матрака си. Ако имате матрак които е на повече от 10-15 години е време да го смените. Старите матраци се произвеждат по стара технология, което с годините се сляга в областта на седалището и предизвиква изкривяване на гръбнака. Отделно преди около 15 години са използвали лепила, в производството на матраци, които с времето започват да предизвикват алергични реакции и създават благоприятни условия за задържането на акарии. От съществено значение е опората, която ви осигурява вашия матрак. Дали е достатъчно твърд или достатъчно мек за вас. Дали платът, от които е изработен е подходящ за вашата кожа и не ви създава сърбежи и обриви. Матракът е една от най-важните мебели в дома.  Добрият матрак не просто ще ви прави свежи и отпочинали,  той ще ви помогне за повиаване на либидо и подобрване на сексуалния живот.
  4. Намерете подходяща възлавница. Повечето хора пренебрегват възгавницата. Но добрият сън не може без удобна възлавница, която да осигурява опора на главата и врата, като по този начин спите удобно и спокойно.
  5. Не подценявайте подматрачната рамка. Качествената подматрачна рамка може да подсили устойчивостта и вентилацията на матрака. Това ще направи сънят ви по спокоен.
  6. Колко комфортно ни е спланото бельо? Спланото бельо е най-малката инвестиция, която можем да направим, за да подобрим съня си.  Гледайте то да е от естествени материали като памук и лен. То трябва да е от дишаща материата, която кара кожата ви да се чувства комфортно и приятно докато спите.

Най-важното от всичко е да разберем, че спането е за здраве, за удоволстве и за тонус. Времето прекарано в легло не е поредица от загубени часове, в които бихме могли да свършим нещо по-полезно, а абсолютна необхидмост. Затова не пренебрегвайте съветите, а се погружете за спокойния си сън!