ВАЖНО: При получаване на поръчаната от вас стока се уверете, че е в търговски вид в присъствието на куриера. Ако забележите наранявания или зацапвания на стоката уведомете куриера и той ще състави Протокол за увредена пратка. В тези случаи, имате право да откажете пратката, а ние ще организираме замяна с нов продукт изцяло за наша сметка. Не се приемат рекламации за увредена стока при транспорт, когато същата е получена и приета без забележка.
Преди разопаковане потърсете гаранционната карта на закупения от вас продукт. Различните производители поставят този документ на различно място. При някои той е прикрепен на видно място от външната страна на продукта, при други се намира вътре в опаковката, а при трети е достъпен по дигитален път (напр. публикуван на сайта или изпращан по имейл). Ако не разполагате с копие от гаранционна карта, моля обърнете се към нашия екип за съдействие.
При разопаковането на вашия матрак или топ матрак не използвайте остри режещи предмети. Внимателно отстранете найлона и поставете матрака на равна повърхност. Ако е бил ролиран, оставете го да заеме нормалните си размери и форма в рамките на 48 часа.
Всеки матрак или топ матрак, доставен под формата на руло е необходимо да бъде разопакован в рамките на 30 дни след получаването му. В противен случай гаранцията отпада.
При двулицевите матраци е задължително използването на подматрачна рамка, като е препоръчително тя да бъде с дървени ламели.
Еднолицевите матраци и подматрачни рамки с двоен размер следва да бъдат поставяни на легла със средна царга (летвата, която преминава през средата на леглото) за допълнителна опора и предотвратяване на счупване/изкривяване.
При някои матраци е възможно да се усеща специфична миризма веднага след разопаковането. Не се притеснявайте, безвредна е. Както при всеки нов продукт, тя ще се разсее в рамките на няколко дни.