Често задавани въпроси
Насреща сме, за да ти помогнем
Как да поръчам матрак или друг продукт от онлайн магазина?
Има няколко начина за поръчка:
- През формата за онлайн поръчка
- По телефона 0895 51 00 55
- На имейл sales@matraci.bg
Как мога да заплатя за направена от мен поръчка?
Предлагаме различни методи за плащане, като те биват: наложен платеж, Newpay - отложено плащане или плащане на вноски, банков превод, плащане с кредитна/дебитна карта, покупка на кредит през БНП Париба Лични Финанси, плащане чрез системата на epay, плащане чрез системата на easypay с 10 цифрен TAN код.
Къде мога да видя цените на различните размери матраци?
Цените на всички размери матраци се намират в страницата на конкретния продукт, в дясно на съотвеетния размер. За размери, който не намирате в онлайн магазина моля да се обърнете към нашите консултанти – 0895 51 00 55
Мога ли да получа допълнителна отстъпка?
Допълнителна отстъпка не е необходима, защото цените ни са достатъчно ниски.
Мога ли да купя продукт на изплащане с 0% оскъпяване?
Да можете! Предлагаме голямо разнообразие на продукти с 0% лихва. Най-често това са продукти извън промоция.
Няма скрити условия или уловка. В тези случай ние като търговец заплащаме оскъпяването на банката, а вие като клиент плащате само стойността на стоката.
Къде мога да видя цените на различните размери матраци?
Цените на всички размери матраци се намират в страницата на конкретния продукт, в дясно на съотвеетния размер. За размери, който не намирате в онлайн магазина моля да се обърнете към нашите консултанти – 0895 51 00 55
Може ли да се изработи матрак по поръчка ?
Да може ! Обърнете се към нашите консултанти със запитване за конкретен размер и модел, а ние ще ви отговорим с цена и срок на изработка.
Къде мога да видя изложени матраците?
Тъй като ние сме онлайн магазин, не предлагаме на клиентите си място където да могат да видят изложени матраците. Но точно поради тази причина сме подбрали снимки с висококачество и подробно описание на моделите матраци, степента на твърдост, височината и цялата необходима информация нужна на клиента да си избере матрак.
Колко време отнема доставката на матрак?
Доставката на наличен матрак отнема до 3 работни дни, освен в случайте когато е опоменато, че доставката ще бъде до 7 или 14 дни. При евентуално забавяне ще бъдете информирани от наш служител.
Каква е гаранцията на продуктите?
Всеки един продукт изложен в онлайн магазина има гаранция минимум 2 години. Повече информация за конкретен продукт може да откриете на съответната му страница.
Как да процедираме ако стоката пристигне увредена?
Преди заплащането на наложения платеж на куриера, клиента е длъжен да провери дали пратката е в цялостен вид, без нарушена опаковка. При евентуалено увреждане на цялостта на пратката клиента е длъжен да попълни протокол пред куриера и да откаже пратката.
Как да процедираме в случай на проблем със закупена стока?
Имате право да се откажете от покупката или да върнете дефектна стока. Прочетете правата за отказ от поръчка в Общите условия на електронния магазин.
В случай на дефект или рекламация можеш да подадеш заявление чрез онлайн формата за рекламация.